headershadow

Page content

Klachten

Bonergie streeft naar een hoge klanttevredenheid. Hier doen wij dan ook alles aan. Helaas kan er niet worden uitgesloten dat er iets mis kan gaan, maar dat betekent niet dat we het niet willen en kunnen oplossen!

 

Mocht u onverhoopt toch een vervelende ervaring hebben met onze service of diensten verzoeken wij u ons klachtenformulier in te vullen.

 

Na ontvangst krijgt u binnen een week bericht over de behandeling van uw klacht.

 

De afhandeling van de klacht is afhankelijk van de aard van de klacht en de medewerking van betrokken partijen, indien het een klacht betreft over een van onze toeleveranciers.

 

Wij stellen u in elk geval op de hoogte over het verloop van de afhandeling van uw klacht.

 

Bonergie is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten indien toeleveranciers deze in rekening stellen om uw klacht op te lossen.

[gravityform id=”9″ title=”true” description=”true”]

Klachten

Bonergie streeft naar een hoge klanttevredenheid. Hier doen wij dan ook alles aan. Helaas kan er niet worden uitgesloten dat er iets mis kan gaan, maar dat betekent niet dat we het niet willen en kunnen oplossen!

 

Mocht u onverhoopt toch een vervelende ervaring hebben met onze service of diensten verzoeken wij u ons klachtenformulier in te vullen.

 

Na ontvangst krijgt u binnen een week bericht over de behandeling van uw klacht.

 

De afhandeling van de klacht is afhankelijk van de aard van de klacht en de medewerking van betrokken partijen, indien het een klacht betreft over een van onze toeleveranciers.

 

Wij stellen u in elk geval op de hoogte over het verloop van de afhandeling van uw klacht.

 

Bonergie is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten indien toeleveranciers deze in rekening stellen om uw klacht op te lossen.

[gravityform id=”9″ title=”true” description=”true”]