headershadow

Latest Blogposts

5 redenen om terug te gaan naar oude energieleverancier?

 

 
diverse energieleveranciers

 

 

Oude energieleverancier wil klant terug

Vandaag kwam een klant met een aanbod van zijn vorige en hier boven genoemde energieleverancier. Hierin werden 5 redenen genoemd om terug te keren naar de oude energieleverancier. Het ‘Welkom-terug’ aanbod luidt:

  1. U krijgt 2 maanden gratis stroom.
  2. Contractduur slechts 1 jaar.
  3. Persoonlijk antwoord op al uw vragen, geen sprekende computer.
  4. Energiezaken makkelijk online inzien en wijzigen.
  5. Volledige overstapservice.

Is dit bijzonder en voordelig?

Wat betekent dit ‘Welkom-terug’ aanbod nu concreet?

  1. 2 maanden gratis stroom, dus NIET ook  2 maanden gratis gas. Kijk ik naar het tarief, dan betreft het een variabel tarief dat 2 keer per jaar wordt aangepast. Laatste wijziging van deze energieleverancier voor het gastarief per 1 juli 2012 was een stijging van 11,4%. Wat zal de stijging zijn per 1 januari 2013 en per 1 juli 2013? Niemand die het weet. Moet je hier dan blij mee zijn, als je een contract hebt afgesloten voor 3 jaar vast tegen lagere tarieven dan nu wordt aangeboden?
  2. Contractduur slechts 1 jaar. Wat is het voordeel als je nu een contract 3 jaar vast hebt tegen lagere energietarieven?
  3. Persoonlijke aandacht. Wat is het verschil? Je hebt nu al een persoonlijke energieconsulent die je kan bellen en helpt bij problemen, niet vast houdt aan strakke regels en dus alles behalve een sprekende computer is of een telefoonlijn die je in de wacht zet.
  4. Energiezaken makkelijk online inzien? Wat is het voordeel als je nu al elke maand een keurige duidelijk gespecificeerde energienota per post thuis gestuurd krijgt? En als je vragen hebt, gewoon direct kan bellen in plaats van opzoeken op internet?
  5. Waarom wil je een volledige overstapservice? Is dit nu echt uniek? Dit biedt iedere energieleverancier aan als je over wil stappen.

Zijn dit voor u nu 5 redenen om weer terug naar deze energieleverancier?

Conclusie

Deze energieleverancier suggereert het beste met haar klant voor te hebben, maar geeft de klant GEEN enkele zekerheid.

Erger nog: de klant krijgt zelfs een aanbod tegen hogere energietarieven, terwijl er ook NIET gesproken wordt over de ook nog eens hogere vastrechtkosten van deze energieleverancier. Indien u een energieleverancier wenst die u als klant serieus neemt, die u geen welkomst cadeau geeft in combinatie met hoge flexibele energietarieven en vastrechtkosten, kijk dan eens kritisch naar wat uw huidige energieleverancier voor u betekent.

Wij willen u graag helpen om op een eerlijke, betrouwbare, transparante wijze te helpen aan een goede energieleverancier met echt lage tarieven voor energie en vastrecht en zonder kleine lettertjes of andere trucs.

Dit aanbod geldt zowel voor particulieren, MKB’ers als grootverbruikers

Voor meer informatie over een open transparantie energieleverancier en een persoonlijke energieconsulent die UW belangen behartigd:

 [gravityform id=”1″ name=”Contactformulier”]

0 reacties op “5 redenen om terug te gaan naar oude energieleverancier?

Plaats een reactie


*


5 redenen om terug te gaan naar oude energieleverancier?

 

 
diverse energieleveranciers

 

 

Oude energieleverancier wil klant terug

Vandaag kwam een klant met een aanbod van zijn vorige en hier boven genoemde energieleverancier. Hierin werden 5 redenen genoemd om terug te keren naar de oude energieleverancier. Het ‘Welkom-terug’ aanbod luidt:

  1. U krijgt 2 maanden gratis stroom.
  2. Contractduur slechts 1 jaar.
  3. Persoonlijk antwoord op al uw vragen, geen sprekende computer.
  4. Energiezaken makkelijk online inzien en wijzigen.
  5. Volledige overstapservice.

Is dit bijzonder en voordelig?

Wat betekent dit ‘Welkom-terug’ aanbod nu concreet?

  1. 2 maanden gratis stroom, dus NIET ook  2 maanden gratis gas. Kijk ik naar het tarief, dan betreft het een variabel tarief dat 2 keer per jaar wordt aangepast. Laatste wijziging van deze energieleverancier voor het gastarief per 1 juli 2012 was een stijging van 11,4%. Wat zal de stijging zijn per 1 januari 2013 en per 1 juli 2013? Niemand die het weet. Moet je hier dan blij mee zijn, als je een contract hebt afgesloten voor 3 jaar vast tegen lagere tarieven dan nu wordt aangeboden?
  2. Contractduur slechts 1 jaar. Wat is het voordeel als je nu een contract 3 jaar vast hebt tegen lagere energietarieven?
  3. Persoonlijke aandacht. Wat is het verschil? Je hebt nu al een persoonlijke energieconsulent die je kan bellen en helpt bij problemen, niet vast houdt aan strakke regels en dus alles behalve een sprekende computer is of een telefoonlijn die je in de wacht zet.
  4. Energiezaken makkelijk online inzien? Wat is het voordeel als je nu al elke maand een keurige duidelijk gespecificeerde energienota per post thuis gestuurd krijgt? En als je vragen hebt, gewoon direct kan bellen in plaats van opzoeken op internet?
  5. Waarom wil je een volledige overstapservice? Is dit nu echt uniek? Dit biedt iedere energieleverancier aan als je over wil stappen.

Zijn dit voor u nu 5 redenen om weer terug naar deze energieleverancier?

Conclusie

Deze energieleverancier suggereert het beste met haar klant voor te hebben, maar geeft de klant GEEN enkele zekerheid.

Erger nog: de klant krijgt zelfs een aanbod tegen hogere energietarieven, terwijl er ook NIET gesproken wordt over de ook nog eens hogere vastrechtkosten van deze energieleverancier. Indien u een energieleverancier wenst die u als klant serieus neemt, die u geen welkomst cadeau geeft in combinatie met hoge flexibele energietarieven en vastrechtkosten, kijk dan eens kritisch naar wat uw huidige energieleverancier voor u betekent.

Wij willen u graag helpen om op een eerlijke, betrouwbare, transparante wijze te helpen aan een goede energieleverancier met echt lage tarieven voor energie en vastrecht en zonder kleine lettertjes of andere trucs.

Dit aanbod geldt zowel voor particulieren, MKB’ers als grootverbruikers

Voor meer informatie over een open transparantie energieleverancier en een persoonlijke energieconsulent die UW belangen behartigd:

 [gravityform id=”1″ name=”Contactformulier”]

0 reacties op “5 redenen om terug te gaan naar oude energieleverancier?

Plaats een reactie


*